Sunday, September 5, 2010

Makan & Makanan...

Ye saya suka makan dan ya juga saya seorang yang gemuk! Disebabkan negara kita ni rakyatnya pelbagai kaum so makanan pun ada pelbagai gak la. Bukan tu je kalau kaum melayu plak ada banyak jenis-jenis plak tu. Itu baru melayu belum campur kaum lain yang banyak gak jenis dalam kaum tu sendiri. Korang tengok la, laksa pun ada pelbagai jenis, ada laksa kedah, laksa johor la, laksa sarawak, laksam dan banyak lagi la. Itu baru laksa belum lagi makanan lain. So korang boleh bayangkan la berapa banyak makanan kat Malaysia ni.


 Bak kata kawan masa belajar dulu aku ni senang pengaruh orang tuk makan sekalai bila aku makan. Betul ke tak tu diorang je la yang tau. Hahahaha.. Pastu bila dah start praktikal dan keje ni asyik jumpa orang yang enjoy food macam aku gak, hahahaha makin semangat la aku ni tuk makan. huhuhu. Dan kalau orang lain habiskan duit tuk baju ker apa ker, aku plak selalunya duit habis ke makanan ok. Teruk kan. hahahha.

Eh aku kebuntuan idea la sebab tengah kekenyangan sejak dari tadi lagi masa berbuka. Kalau idea ku muncul kembali akan ku sambung post ni. kalau tak memang tergantung la jawabnya. Hehehehe...


ps - Sorry ar post pendek jer sebab aku tengah cari mood balik tuk berblog ni....

No comments:

Post a Comment