Monday, March 22, 2010

Congrats!!!!!

Post aku kali ni simple jer sebab aku just nak wish congrats kat kengkawan aku yang bakal melangsungkan perkahwinan, bakal dapat baby, yang baru kahwin and yang baru dapat baby.... Congrats eck semua...

sekarang ni kalau aku Facebook mesti dah akan dapat jemputan kahwin. Takpun mintak alamat rumah nak post kad kahwin. Tak sangka betul dah nak kahwin dah mereka semua ni... Rasanya macam baru semalam lepak sama2.. Bergelak tawa sekali. Hahahha.. ayat nak poyo jer. Advance sungguh korang ni.. hehhehe.... Tapi bila pikir balik normal la tu.. Umur pun dah 25 tahun ni... Memang zaman2 kahwin la ni esp budak2 perempuan kan, tapi ada jer kawan2 lelaki aku yang dah kahwin pun. Cek-cek kat facebook siap ada yang dah ada anak 2 lagi.. Congrats la eck.. Sorry gak sebab ada gak yang aku baru tau khabar berita.. Dah terlost contact plak.. ish.. ish...



Dua Bulan lepas aku dengan member2 kat UUM dulu melawat mint sebab dia baru dapat baby boy,Hafka. Pastu Minggu lepas aku tersempak dengan Mimi masa kat titiwangsa, dapat tahu dia dah pregnant 5 bulan. Tahun lepas plak aku dapat tahu salah seorang kawan baik aku masa kat Matrik Kedah dulu dah kahwin ada anak seorang (Sampai hati ko aleen tak bgtau dah kahwin.. Hehehe). Ketiga-tiga ini memang paling aku tak sangka sekali dah kahwin and dah ada anak. Masa study sama2 dulu tak nampak pun yang diorang akan kahwin awal... hehehe... Itula orang kata jodoh pertemuan di tangan tuhan. Kita hanya merancang, tuhan yang akan menentukan segalanya.

Sekali lagi aku nak ucapkan tahniah kat korang semua.. Semoga korang berbahagia Sampai ke akhir hayat. Dan buat yang kengkawan yang aku tak dapat pergi majlis korang, sorry yer... Mungkin masa tu akau ada hal lain ker.. Aku pun tak ingat dah.. Dan mungkin gak korang punya majlis tu agak jauh so aku ada masalah transport nak pergi sana. Apa-apa pun tahniah aku ucapkan buat korang semua.


untuk korang yang tengah baca ni, bila plak nak melangsungnya.. hehehhe...

6 comments:

  1. masa semakin pantas berjalan...kehidupan juga akan turut berubah ek..

    ReplyDelete
  2. tu la cepat tul masa berlalu... Sedar tak sedar dah nak masuk 25 dah tahun ni... Tua sudah.... huhuhuu.... So sila la hargai masa2 yang ada ni.. sebab kita tak boleh nak pusing balik masa....

    ReplyDelete
  3. member aku pon dah ramai yang kawin.. ntah bila la aku nie.. huhu...

    ReplyDelete
  4. @menteil

    Ish ko tu muda dari aku lagi... Aku pun belum kahwin lagi....

    ReplyDelete
  5. meh kawin ngan aku.. haha...
    *lari.........

    ReplyDelete
  6. @menteil

    Ha ko ajak aku kahwin... *pengsan... hahahaha....

    ReplyDelete