Wednesday, June 3, 2009

Happy Birthday!

Waaahh... Sudah 24 tahun aku 3 hari lepas... Happy birthday chempaka... Hehe... Wish kat diri sendiri plak... Thanks pada sapa2 yang wish ye... Terharu aku... Thanks eck...

Akan bersambung kemudian.

Sekali lagi thanks kat sapa2 yang wish... hehhehe.... any birthday xbuat apa pun... melepak kat rumah jer.. menghabiskan panggilan percuma dari maxis tu.. aku rasa maxis leh bankrupt klu semua org guna macam aku... hahahah... mempergunakan secukup2 nya.. hheheh... anyway aku call nadrah pastu dia ajak aku kuar makan petang tu.. a.k.adia belanjer la..

alahai bos datang plak.. nanti la aku sambung... nak g makan jap... byeee.. daaa.....

12 comments:

  1. hehe..dah 24 tahun ek..
    happy belated birthday...
    moga panjang umur dan murah rezeki..

    ReplyDelete
  2. Tahniah....
    dah makin berumur yerk...

    ReplyDelete
  3. Happy Belated Birthday..
    cepat2 la kawen ek.. hehe...

    ReplyDelete
  4. chempaka hepi bday..skrg dah kurang aktif eh..

    menteil ko sibuk suruh org kawin apa kata ko kawin dulu hahaha

    ReplyDelete
  5. hang punye bday 1 june ke? wahahahah... same plak. iseymen.. xceli aku lagi senior dari hang.. so hang kene kasik aku hadiah ar cenggitu..

    so happy belated bday sesame... kekekeke...
    erm.. tak pernah aku rase kongsi bday dengan orang.


    susah nak jumpe 1st june bday.
    for me... its a special date... and it is.

    ReplyDelete
  6. haha man apa kata hang je kasi hadiah kat aku sebab aku lagi senior..takpun korang dua2 org kasi hadiah kat aku hehehe

    ReplyDelete
  7. Terima Kasih Semua sebab wish kat aku eck.. sorry r ni guna pc opis so xleh nak type panjang... nak guna hp komen pun xleh dah sebab pakai opera mini yg lama.... Thanks....


    Azman - a'a la kita sama birthday.... Happy belated birthday gak kat ko...

    pjans - ko sama birthday gak ker...??? disebabkan korang lagi tua dari aku... korang la kena bagi hadiah kat aku yer..

    ReplyDelete
  8. Happy belated birthday.. may your wishes come true..

    ReplyDelete
  9. salam kak. hoho. sempat lg x nk wish ni? xpe la. HAPPY BELATED BDAY~ tua da tu.

    ReplyDelete
  10. ubey - wah.. panggil aku kak.. hahahahha.. xbiasa plak... hahahah...

    ReplyDelete