Thursday, April 2, 2009

Kl & gila

Apa kaitan kl dgn gila ni...

Td aku dpt email dr lecturer aku. Terharu giler la aku... Pastu teringat plak masa study dulu... Aman damai je kat sana... Beza giler la dgn kl ni... Masa mula2 blik kl ni berapa kali aku skit... Skang dh ok dah... Dah boleh adjust dgn udara yg tercemar kat kl ni.... Eh melalut la plak aku...

Anyway sedang2 aku mengimbau kembali kenangan lama, teringat plak aku kat statement en hisham(lecturer IS aku). Dia ada tanya knp org kl suka guna perkataan giler dlm kata2 diorg... Contohnya...

1.Cun giler la awek tu...
2. Bosan giler aku dbuatnya.
3. Mahal gila la. Dan seterusnya...

Mesti ada perkataan giler sbgai penyedap ayat... Ala2 ajinamoto la giler ni.

Mula2 aku xperasan gak benda ni n mcm xpcaya gak... Skali aku sendiri yg guna perkataan giler tu. Huhuhu... Pastu aku tgk org lain pun slalu guna gak perkataan giler tu. Lawak2...

Satu jer la... Org kata, apa yg kita katakan tu sbnarnya satu doa. So klu dah hari2 sbut gila... Kang gila btl2 plak kang... Renung-renungkan...


Ps - pergh dlm entry ni sendiri saja aku guna berapa kali gila dah...




"There is no security on this earth. There is only opportunity"

9 comments:

  1. argh..
    patut la ramai penduduk kl gile..
    chempaka belajar kat mana dulu?

    ReplyDelete
  2. terharu giler aku baca..
    contoh jer...
    selamber jer callister cakap org kl gile.. haha..
    aah la..
    blaja mana?

    ReplyDelete
  3. Callister - kat sempadan thai... Uum, kedah... Udara mmg xtercemar la... Dh duduk dlm hutan... Huhuhu...

    Eh kamu duk kat mana...?

    Menteil - hahaha... Knp ko trasa... Ko org kl ke... Bkn duk s.alam ker... Aku pun bkan org kl... Aku org slgor... Hahaha... Padahal sama jer...

    ReplyDelete
  4. Best gile aku baca post ni..hehehe...gile pun tak gile mcm tu..aku rasa post ko ni boleh menang untuk keyword "gila"..org KL gile2 nak buat mcm mana :)

    ReplyDelete
  5. aku cabar keyword "gila" atau "giler" ini tak glamer gila pun

    ReplyDelete
  6. Catzer - hahaha... Aku hanya kongsi apa yg lecturer aku bg tau aku dulu... Sebelum dia bgtau dulu, aku mmg xperasan langsung la... Org kl yg gile2 nak buat mcm mana? Ntahla aku pun xtau sbb aku pun kdg2 giler2 gak...

    Bagak - huhuhu... x glamour giler pun xpa... Xkisah sgt...

    ReplyDelete
  7. callister tuh bukan duk area KL ker?
    hahaha... tak kire la walau shah alam sekalipon
    aku tetap kate ianya KL.

    gile betoi~ muahahaha

    hari ni hang ok ke tak nih?
    tak mo gile gile dah~

    ReplyDelete
  8. Ms sweetforest - a'ah mmg giler pun...

    Azman - eh lain la... Sgor dgn kl lain. Kalau dlm geog salah tu... Xdpt markah... Hahaha...

    La callister tu duk kat kl gak ker.... Hahaha... So dia pun sama la... Hehehe...

    Aku ok jer(eh yer ker). Hehehe

    ReplyDelete