Saturday, April 4, 2009

Azmanishak.com

CALON PILIHANRAYA DUN BUKIT BLOGGER B36


Nama : Muhamad Azman Ishak
Nama Samaran : Kreuger
Umur : Rahsia
Jantina : Rahsia
Alamat : Azmanishak.com
Status : Single but not available (Dah bertunang)
Pekerjaan : Blogger tegar


Sifat-sifat baik :

1. Pemurah (Tidak lokek membuat tutorial untuk pembaca blog beliau)
2. Mempunyai idea yang bernas (Selalu memberi komen yang panjang lebar di blog orang lain)
3. Peramah (Setiap komen di blog beliau akan pasti dibalas)
4. Berpegang pada prinsip hidup beliau.
5. Kreatif dan inovatif


Sifat-sifat buruk :

1. Panas baran (Ada entry beliau yang diklasifikasi sebagai 18GG(Ganas&Garang))
2. Pencemar udara (Beliau suka merokok sehingga mencemarkan udara)
3. Emotional (Beliau agak beremosi apabila hormon beliau tidak stabil)



TESTIMONIAL DARI PENGUNDI HANTU


1. Chempaka :
Saya kenal En. Azman ni melalui akusorang.blogspot.com. Masa tue owner blog tu, akusape buat entry pasal dia jumpa dgn En. Azman dan En. Azman ni ada menawarkan servis mencipta dan mereka logo dan banner secara percuma di blog lama beliau. Saya ni pantang dengar benda percuma, so saya pun request banner dan logo dari En. Azman. Tapi apakan daya, En. Azman ni sungguh la sibuk sehingga kini dan saya masih belum dapat banner tersebut. Undilah En. Azman kalau nak barang free.


2. Dato' R (Ahli Perniagaan lembu di Kg. Pisang) :

Azman yg sy kenal merupakan seorang yang agak hot temper. Kalau dia tak suka pasti dia akan sound direct punya. Azman ni kalau marah memang 'mantoopp'. Kalau diteruskan perangai marahnya dia tu sampai ke tua rasanya boleh kena tekanan darah tinggi nanti. Man kalau kome menang jgn lupa masalah subsidi lembu kt Kg teman.


3. Makcik Kiah (Penjual air kelapa di tepi rumah Azman Ishak) :

Makcik cukup suka baca blog budak Man tu. Ye la, bila jer makcik baca, mesti makcik teringat balik kat zaman makcik dating dgn arwah pakcik kamu dulu kat Chow Kit. Mana taknye, budak Man tu ha, Jiwang Karat.... Makcik rasa karat pun tak jiwang mcm tu. Kalaula budak Man tu tgh rindukan tunang dia, bertambah parah la... Alahai man, sabo le... Kamu kan nak bernikah dah tahun ni... Undilah budak Man ni ha... Boleh la makcik baca blog dia lagi, dapatla makcik lepas rindu kat arwah pakcik. T_T




Entry ni aku buat sempena contest yg azman @ kreuger buat... Kalau korang nak join leh pg blog dia, azmanishak.com

Man sori la aku buat simple je... Almaklum la aku type kt hp jer... So terbatas sikit.

22 comments:

  1. muahahaha... gelak guling-guling... walaupon hang taip pakai handpone... tapi aku agak terharu le sebab hang semangat giler untuk buat hentri ni untuk aku.

    agak suprise kalau ini yang diperhatikan orang terhadap aku... keh keh keh.

    oh oh oh... lupe nak cakap. memang aku nak mulakan balik operasi membuat logo dan banner untuk kengkawan blogger semua. tapi buat mase ni memang aku dah menghampiri dateline untuk yearly event store audit besar besaran. audit ni dilakukan setahun sebanyak 2 kali. jadi segala persiapan memang aku laa yang nak kene buat sebab aku ni IT cabok kat tempat kijer aku tuh. semua infrastruktur nak kene aku setup bebagai.

    sungguh pon macam aku ni bukan alasan untuk aku jarang memberi komen kat blog kengkawan.. kalau aku berkesempatan... sure aku komen.. walaupon sikit. tapi selalunye aku akan menjadik silence reader dan kekadang gelak dalam hati sambil geleng kepala membaca coretan kengkawan kat alam blogger ni.

    terima kasih untuk hang selaku pembaca dan top comentor aku. You're really the best. lagi terharu sebab hang pakai handpone jer untuk semua mende kat sini. RESPECTED~

    ReplyDelete
  2. oh lupe nak kasik tau...
    page hang ni aku dah masukkan ke:-
    http://azmanishak.com/contest-highlight/

    check it out

    ReplyDelete
  3. Kalau pki lappie byk benda lg aku nk tulis esp part kutuk2 ko tu.... Muahahaha... Apa kata next time ko buat contest ko bg adiah lappie plak... Sure aku join lg. Huahuahua.... Suka suki aku jer...

    ReplyDelete
  4. apekah???

    waaaa..apesal ak xtaw pon psal ini kontest?

    ak nk join gakkkkkkk

    ReplyDelete
  5. dasat gile cik chempaka, taip kat HP pun bole jadi panjang macam ni, sure cik chempaka boleh diklasifikasikan sebagai blogger tegar punya.

    ReplyDelete
  6. Zelo55 - ler yer ker... Cepat join... Blum tarikh tutup lg ni... Hehehe... Best gak bc post yg kutuk azman ni ha...


    Mrahfa - mmg dah agak kronik dah sy ni... Sejak december thun lepas lg blogging pakai hp jer... Pas ni nak kena cek ibu jari ada prob x... Hahahaha...

    ReplyDelete
  7. dasat awak nie..pakai hp pon bleh buat sepanjang dan selebar tuh..mcm saya nie nak buat posting baru tersangat lah dicemburui oleh masa...selalunya cume sempat jengok blog kengkawan jer..neway kalau ada masa bleh kita minum ptg lagi?

    ReplyDelete
  8. Awi - dah sy ni mmg byk masa pun... Hehehe. Minum petang? Boleh jer...

    ReplyDelete
  9. nih pancing kaw2 nih..
    haha..leh menang ker nih?
    tggu entry aku nanti plak..
    haha,,,

    ReplyDelete
  10. Ala bukanya pemenang dipilih sendiri oleh man... Komputer yg pilih... So ko bodek la byk mana pun tp xsemestinya menang... Hahaha... Join jgn x join...

    ReplyDelete
  11. haha... lawak...
    serius kalau la contest tu menang ikut kreativiti ko dah boleh layak nie... adeh..

    what?
    pakai HP panjang nie?
    huhu.. gilelah..

    ReplyDelete
  12. Menteil - lawak ker... Biasa2 jer... A'a pki hp jer... Sepanjang 2009 ni on9 pki hp jer...

    ReplyDelete
  13. heheh siap ada pencalonan tuh. hehe :)

    ReplyDelete
  14. Hehehe... Yerla... Xnk buat yg biasa2 punya... Nti sama dgn org lain... Knizam xnk bt contest ker... Hadiah ye pakej perlancongan cuti2 malaysia... Sure gempak la contest tu nanti... Hehehe...

    ReplyDelete
  15. Hm.. mesti kawan baik Azman ni.. Walaupun tak kenal tapi memang nampak byk komen2nya kat blog..rasa blog ligakampung.com pun ada si Azman ni singgah

    ReplyDelete
  16. Kawan kat blogger jer pun... Entri ni dbuatkan bdasarkan blog dgn twitter dia jer... A'a dia suka singgah blog org pastu tinggalkan komen yg panjang berjela... Hehehe...

    ReplyDelete
  17. wakakakaa...
    siap ade bukit blogger ek?
    ni demam pr la nih...hohohoho

    ReplyDelete
  18. Wahahaha.. Biasala sempena pilihanraya hr tu.

    ReplyDelete
  19. tak best la dun...
    wat la parlimen
    beso sket

    ReplyDelete
  20. ala baru 1st time ma.. heheheh.. dun la dulu.... ehhehehe

    ReplyDelete
  21. haha..azman ishak..
    chempaka ni pulak calon untuk kawasan maner?
    ADUN ker Parlimen?
    parti maner ni?parti blogger ke wordpress?keh3x

    ReplyDelete
  22. @zulfitry - sy parti bebas... Hahaha...

    ReplyDelete