Sunday, March 8, 2009

Raja lawak

6hb mac 2009

Hari jumaat seperti biasa... Malam tu wani call aku tanya pergi x mint kawen minggu depan... Bincang punya bincang sampai terkeluar citer ila pun nak kawin seminggu lepas mint kawen tu... Pastu maa plak minggu ni kawen... Wahh kawan2 aku ni semuanya dah nk kawen.... Cepatnya... Xsangka plak... Rasa mcm baru jer bergelak tawa dgn diorang... Skali dah nak jadi isteri orang dah... Ish2 cepatnya masa berlalu... Cousin aku pun nak kawen dah bulan 6 ni... Xsangka betul... Lepas wani call, msg dgn zati plak... Bincang lagi pasal mcm mana nk pg kenduri mint tu. Ada public transport pegi bandar sri damansara ker?

Habis bermesej aku layan raja lawak final plak... Tekaan aku yg sepah akan menang mmg betul. Diorg mmg best... Tp aku x suka lawak double meaning diorg... Diorang punya muzikal komedi mmg best giler... Suara nazri dgn syuib tu sedap jugak lak... Pastu masa mamat bg ucapan menang tu best gak... Dia ckp "Mak, walaupun org xdpt segulung ijazah tp org dpt jadi johan hari ni" Xtau kenapa aku rasa macam sedih jer dengar ayat tu. Poyo jer kan aku. Hehehe...

Jihan punya 1st persembahan biasa jer... Aku rasa dia jd kecik jer dlm bju mbpj tu. Tp persembahan kedua dia, aku suka sgt... Rasa mcm tgk teater muzikal jer... Best la...

Amir plak sgt biasa je... Amir ni dh mcm man belon plak aku rasa... Xklakar langsung... Jd stress plak tgk dia punya persembahan... Baik lnj atau chot yg msuk final.

Persembahan johan,zizan dgn nabil plak agak kelam kabut bg aku. Anyway aku rasa raja lawak dah angkat pelawak ke satu tahap yg berbeza... Kalau sebelum ni pelawak kat malaysia ni mcm diabaikan jer... Nak buat orang nangis mmg senang tp nk buat org gelak susah. Tabik la kat diorang...


"Every success is usually an admission ticket to a new set of decisions"

No comments:

Post a Comment