Monday, February 23, 2009

Academy awards...

Aku tgk academy award td... Aku mmg suka tgk oscar dari grammy...

Bagi aku satu kejayaan besar bg slumdog millionaire... Best picture, best director pastu byk lagi la. Teringin plak nk tgk citer tu.

Pas2 golongan homoseksual pasti bangga sbb actor cite milk, sean penn menang best actor... Pastu satu lg kategori aku x igt apa dia...

Aku suka konsep yg diorang guna untuk best actor, actress, supporting actor and actress... Diorg bawa bekas pemenang untuk smpi kan award tu...

Pengacara dia pun best, hugh jackman...

Kesimpulannya, aku x ngantok langsung la tgk td... Pas2 aku teruja gila nk tgk semua citer tu...

Eh suka la... Aku mmg suka tgk movies....

3 comments:

  1. Haa, laku betul la Hugh Jackman tu sekarang kan? Tak sabar menunggu cerita Wolverine tu keluar.

    ReplyDelete
  2. laaa nape tak citer abes... kalau boleh buat
    entri no 2 pasal oscar ni. aku tak taw ape..
    tengok tv pon idak... dok mengadap pc jer. ampeh
    tak taw perkembangan ape. kekeke...

    nanti buat entri pasal oscar - part 2
    citer la lebey skit okey~ pas tuh taruk a skeping
    dua gambar pasal oscar tuh... cantek~

    ReplyDelete
  3. @mrahfa - yup dia mmg dah laku.. Suara dia pun sedap...


    @kreuger - la aku xigt dah la... Pastu mcm mana la aku nk ltk gmbr... Susah pki hp update blog...

    ReplyDelete