Tuesday, January 27, 2009

Demam

27hb Januari 2009

Bgn kul 6.30 pas2 tdo blik... Kul 8 mcm tu aku terjaga blik... Ubat semalam mcm xjalan jer... Masih demam lg... Bgn2 aku terus mandi pastu masak bubur sbb perut dah msuk angin... Nk mkn nasi tekak xlalu... Apa yg aku jumpa dlm peti ais aku main campak je dlm periuk... Ntah apa rasa tp lantak la.. Sementara tgg bubur 2 masak aku baring jap, sedar2 dh tertumpah dah bubur tu sbb aku lupa nk buka sikit tudung periuk 2... Satu hal plak nk kena lap dapur... Lepas makan bubur 2, aku makan panadol, ubat selsema dgn ubat batuk... Kombinasi yg cukup bgus untuk buat aku tdo... Tapi apakan daya lepas mkn ubat aku hanya boleh tdo sejam je.. Lepas 2 terus terjaga... Tension betul! Tp lepas mkn bubur tu, aku rasa ok skit sbb dah berpeluh... Doakan aku sihat blik yer.


"Everyman is the architect of his own fortune"

5 comments:

  1. huhu..sama la kite...
    demam and batuk2..

    ReplyDelete
  2. permission to blog hopping here.

    take a lot of water and rest a lot. Get well soon!

    ReplyDelete
  3. uih... tak baik demam lagi ka cekkk???
    ganas betoi masak... main campak
    peti ais dalam periuk ker??? miahahah

    dah pg klenek???

    semoga cepat sembuh... amin~

    AzmanIshak.Com

    ReplyDelete
  4. Awi - thanks yer sbb doakan sy sihat.

    Callister - awk pun demam gak eck... Semoga cepat sihat.

    DrSam - yeah sure... Thanks for dropping by...

    Kreuger - hahaha... Aku mmg ganas tp xdala smpi aku campak peti ais tu... Anyway thanks yer...

    ReplyDelete