Tuesday, January 13, 2009

Criminal Minds

13hb Januari 2008

Masuk hr ni dah 3 hari aku bgantung dgn uphamol sbb skit kpala... Mlm ni aku cuba tuk x ambk uphamol dah... Btw, aku ni pelik skit... Aku xkn makan panadol... Aku just ambk uphamol... Wpun 2'2 tu paracetamol... Pelik2 je kan aku ni...

12hb Januari 2008

Aku bru je hbs tgk criminal minds... Agaknya td 2 last episode tuk season 3... Best la citer ni... Derang solve case 2 melalui behaviour analysis jer... Aku dah xminat CSI sgt dah pas tgk citer ni... Aku suka la benda yg bkaitan dgn psikologi ni... Menarikla tgk perangai org ni... Observe pas2 bt analysis...

BTW, ptg td mak aku cal ckp adik aku jth kat skolah sampai muntah darah... Pelik2 je adik aku sorg ni... Bla dia dh blik dr hosp. bru tau yg dia ludah kuar drah.. Yg aku pelik 2 knp doc bg dia ubat btuk... Aku pn xpham kenapa..

Owh yea... Aku skrg on9 pkh hp jea sbb adk aku dah blik kolej... So tbatas skit aktiviti on9 aku...


"Failure is never final and success is never ending"

6 comments:

  1. Ish ish ish, batuk kuar darah? amendenye tu?

    ReplyDelete
  2. Ntah la... Xtau darah sbb btuk atau apa... Tp x critical la...

    ReplyDelete
  3. criminal mind memg lagi best dr csi..
    csi makin boring kan??

    ReplyDelete
  4. Yup.... Criminal minds mmg lagi best dr csi... Bak kata adik sy, org pertama yg disyaki membunuh 2 mesti bukan pembunuh sebenar... Dh jd predictable dh citer csi 2.. Criminal minds tersangat best... Anyway thanks dtg nyinggah...

    ReplyDelete
  5. kalo pening kepala. kena selalu tengok alam sekitar ya :)

    ReplyDelete
  6. Knizam- susahla nk tgk alam sekitar kt kl ni... Buka pintu dgn tgkp nampak bangunan... Nk tgk rumput pun susah...

    ReplyDelete