Monday, January 5, 2009

Aku dan kopi

Aku dan kopi bertemu kembali semalam.. Setelah aku tinggalkan dunia kopi masa zaman matrik dulu, ia memberikan kesan yang melampaui batasan... Semalam masa aku nak buat milo aku sedar milo kat umah aku dah hbis.. gila babarian (tul ke eje) rumah aku ni.. xsampai sebulan dah hbs tin besar tu... sbb teringin sgt nak minum air sejuk malam tadi aku buat la kopi ais semalam... kopi yang aku beli gara2 teruja terpengaruh tengok Qi (destinasi bajet) minum masa kat muar punya episode... Dan dek kerana kopi itu gak la aku tak leh tido semalaman... Dan sekarang aku cuba nak tido dari pagi tadi sampai la sekarang pukul 1.30pm.... dah la aku ada masalah nak tido siang... mata ngantok tapi xleh tido.... Cepat la tido... sebelum aku merapu lagi kat blog ni ha...


"A friendship founded on business is better than business founded on friendships"

6 comments:

  1. aku minom kopi/nescafe utk tido..kalo tak minom takleh tido...hahahhaha

    ReplyDelete
  2. Mak aih peliknya... Mcm 2 pun ada gak... Smlm kul 4 pg bru aku leh tdo... Tu pun paksa gak tdo...

    ReplyDelete
  3. "A friendship founded on business is better than business founded on friendships"

    Hmm, something to ponder about. Thanks.

    ReplyDelete
  4. daku penah gak tpikir untuk stop num kopi..tapi tak leh weh.. sudah sebati .. huhu..

    ReplyDelete
  5. Sue- aku dh kena stop dah ni... Dah start pening kpala blik ni

    ReplyDelete