Friday, January 2, 2009

ada apa dengan umur

Td masa sembang dgn mak aku pasal bila mak aku pencen... baru buat aku tersedar yg aku akan menjadi 25 bulan thun depan... TIDAK!!!! giler tua wei.... xleh terima akan hakikat itu... mcm mana cepat sgt tua padahal aku keje pun belum lagi... apatah lagi berjalan2 ke seluruh dunia... hahahaha...

Pastu, td masa layan OPRAH buat aku gelak terkahak-kahak... hahahha... derang ada cakap masa kita kecik kita nak cepat besar.. bila orang tanya umor korang berapa, mesti korang akan cakap 6 tahun setengah.. klu boleh nak cakap jer korang dah 7 tahun kan... kita tak sabar nak cepat besar... esp klu dia cakap kanak2 bawah 12 tahun x dbenarkan masuk... korang mesti bengang... macam tu la aku dulu... ingat lagi masa pg masuk muzium pastu nenek aku belikan tiket kanak2.. aku bengang gilerz... hahaha.... nak sangat cepat besar... ntah apa2 tah...

Sekarang klu orang tanya korang umor berapa mesti korang cakap 23 tahun walapun dah masuk tahun baru... padahal dalam tahun tu ko dah berumur 24tahun... hanya sebab ko belum sambut birthday ko, ko xkan ngaku ko umur 24 tahun... hahahhaa.... aku pun macam tu gak.... xboleh blah kan... aku rasa macam baru jer aku g daftar sekolah menengah semalam... tup..tap..tup...tap... dah 23 bulan 6 hari... cepatnya masa berlalu... TIDAK...!!!!


"Success is the ability to withstand failure after failure without losing enthusiasm"

6 comments:

  1. keh keh keh... tak cakap orang laa beb
    aku dulu pon same... time umor 20...mesti
    aku cakap aku 22 or 23...

    tapi skang ni... kalau orang tanye... aku still
    jawab umot aku 23... what?? miahahaha~ betoi..
    bukan nak jadi mude balik... tapi rase cam bezz
    umur menjadi penentu ukuran kematangan...
    sebab orang akan selalu menilai macam tuh...

    so better aku cakap umor aku mude lagi...
    keh keh keh...

    ReplyDelete
  2. actually umor ko beraper sebenarnya... heheheh...

    ReplyDelete
  3. halow...
    mr azman dah tue da....
    dah nak kawen dah pon...
    he3

    ReplyDelete
  4. mmg tahu dia dah tau... miahahhaha... ke"tua'anmu mmg teserlah la kreuger... hahahha... jahatnya aku...

    ReplyDelete
  5. nyah..ko taip apo neh...
    '...aku akan menjadi 25 bulan thun depan...'
    @ 2 tahun 1 bulan..=.=

    matilah bajet kanak2 riang kononnya....pakai pampers lagi...

    ReplyDelete
  6. alahai kawan aku sorang ni... biarlah aku merasa muda belia lagi.. aku tau la ko baru jer masuk 23 dekad kan... ahaks....

    ReplyDelete