Wednesday, December 31, 2008

Tekanan yang melampaui batasan..

Yo'yo o je tajuk aku kan... tp aku mmg down gila skang ni.... end of da year plak down... patutnya bersemangat sbb nak buka lembaran baru untuk tahun akan datang... ntah la... Ntah kenapa aku rasa hidup aku macam dah xbermakna... i'm doing nothing for life... duk umah tercongok jer... ada keje pergi benti.... (klu la aku leh bgtau kenapa aku benti keje tu.. semua org igt aku sengaja benti tanpa sebab)... byk sgt perkara yg buat aku down dalam minggu ni... yg ultimate nya tadi... Hanya kerana perkataan "NTAH" aku rasa sia2 jer selama 4 thun ni... xsangka itu jawapan yg akan aku dapat.. Sapa suh gatal tanya kan.. padan muka ko... Tapi kenapa harus hidup dalam kepalsuan sedangkan kita tahu akan kebenaranya... Hmmm... Itu kerana kebenaran itu menyakitkan... (dah tau jawapan lagi mau tanya kan).


Ps: i wish i have sumone to talk to rite now...

Pss: apahal emo plak posting aku kali ni... T_T

No comments:

Post a Comment