Thursday, January 1, 2009

saye sayang mak saye...

First of all, sorila aku ter'update' yg melampaui batasan plak... satu hari sampai berapa entry... aku mmg macam ni klu dah update tu mmg akan update macam bangang... pastu klu tak update sampai leh kena tgkap dgn jabatan kebajikan masyarakat... hehehhe...

ni la citer aku... sempena new year ni aku nak ucapkan terima kasih yg teramat la banyak kat mak aku sbb garang2 dgn aku dulu...

  • klu tak kerana mak aku garang pasti aku xjadi manusia skang (bajet baik sangat jer skang... hehehe)...
  • klu tak kerana mak aku garang pasti aku xdapat segulung ijazah...
  • klu tak kerana mak aku garang pasti aku tak reti nak buat kemas rumah (tp aku stil mls)
  • klu tak kerana mak aku garang pasti aku tak pandai bahasa inggeris
  • klu tak kerana mak aku garang pasti aku tak matang lagi...
  • klu tak kerana mak aku garang pasti aku tak kenal tentang dunia sebenar...
antara peraturan aku dulu... (ada yg aku tak igt... nanti aku update lagi)

  • kena kuar main kul 5 da balik sebelum maghrib...
  • xleh bermalam kat umah kawan...
  • xle buat umah sepah...
  • kena belajar and buat homework
Hukuman yg aku kena dulu...

  • kena pukul dgn hanger... (xtau la berapa byk hanger yg patah dulu)
  • kena pukul dgn getah paip (gila sakit klu kena pukul dgn benda alah ni)
  • hanger pernah masuk mulut aku (gila garang mak aku ni... aku yg ni sbb english xpun keje sekolah)
  • kena marah depan jiran a.k.a orang ramai... malu wooo....
  • dan yg paling ultimate punya ialah kena bebel... (lama wooo...)

TAPI SAYE SAYANG MAK SAYE KERANA GARANG DENGAN SAYE DULU....

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Aku dulu. Kalau kena sepak ngan ayah. MEsti terselit celah kerusi. Jangan buat bising masa dia tidur. Ingat sampai mati.

    ReplyDelete
  3. uish garangnya ayah kamu.... sampai terselit bawah kerusi tu...

    ReplyDelete