Friday, December 19, 2008

Photoshop disaster...

Aku nak kongsi dgn korang pasal blog ni... mcam besh jer aku tgk... kat blog ni derang akan tunjuk kesilapan dan kekhilafan (ish ada ke perkataan ni) orang buat masa mem'photoshop'.... menarik la.. aku dah lama nak post benda alah ni tapi asyik terlupa jer.. tadi masa melepak kat blog nizam baru aku teringat balik... kat bawah ni contoh2 yang ada kat situ la...

korang perasan tak anak yang bard Pitt dukung tu ada kat belakang dia.. huhuuh.... magic sungguh... xtau plak ada kembar..


Aku xtau plak c Olga ni xberlengan... dalam citer james bond nampak ok jer kan.. ehehhee



credit to:-
PhotoshopDisaster (korang leh tgk byk lagi contoh kat sini)

No comments:

Post a Comment