Wednesday, December 24, 2008

Histeria...

23hb Disember 2008

Janji dgn nisa nak kuar hari ni tgk wayang... dalam kul 1 lebih kuar jalan g pyramid. singgah jap kat CIMB sunway tu... sampai pyramid kita org g makan, pastu beli hadiah kawin kawan nisa... sambil makan kat jusco tu kita org bersembang... hahahha.. lawak pun ada aku rasa... then pegi beli tiket wayang... dari nak tgk citer lain tgk citer lain... ahhaha... dahnya tgk citer histeria.. cite Malaysia... at first takut rugi gak r tgk citer ni... faham2 jer la... BTW, kat pyramid hari tu ada pertandingan Miss tourism (world final)... hmmm... selama ni aku igt miss2 world ni tinggi lampai... tp actually lebih kurang tinggi aku jer la... pastu pakai high heel sbb tu nampak tinggi.... nampak xandra ooi dgn amber chia.... Hmmm... amber chia mmg tinggi and sangatla kurus... kecik jer kaki dia... Xandra ooi lawa and chumel sangat... hehehe... cute... macam barbie doll....



Perserta-peserta Miss Tourism (world final) yg last skali tu dari Malaysia

Btw, citer histeria tu start kul 5.. aku bajet takut la citer tu... tp biasa jer la.. adala scene2 yg terkejut gak... tp bagi aku jalan citer dia simple sangat... tersangat simple... budak tu puja satu busut ni... pastu seorang demi sorang mati... itu jer jalan citer dia... xlama pun citer dia... sejam setengah... ending pun xbesh.. huhuu... aku tunggu gak scene lesbian kiss tu... xda plak... tak lepas la kot untuk tayangan... tp kenapa havoc sgt kat paper pasal scene tu klu xlepas tuk tayangan... mengong tul.. Part yang mengelikan aku masa adiputra berscandal dgn student dia... Ish... geli sungguh aku tgk... klu bagi bintang... 2 bintang jer la citer ni... xmenarik and tertarik la... too predictable... bagi aku yg best make-up dia jer kot.. lain skit la dari citer malaysia sebelum ni... nampak real skit la... Oh ya... masa si adiputra tu kena bunuh dgn hantu raya tu, muka dia berbuah... hahahha... obvious sgt bukan adiputra masa tu.. lawak2.... byk sgt la benda yang tak logic dalam citer ni... korang bayangkan... budak2 tu kena tahan kat sekolah and asrama diorang selama 3 hari masa cuti penggal tp xda satu pun cikgu ppn yang ada... ada ustazah ni yang stay skali dgn budak2 ni tp ustazah ni balik KL sbb anak dia sakit yg tinggal kat sekolah tu hanya cikgu a.k.a warden kot... (adiputra)dgn tukang kebun tu... mana boleh diorang tahan budak2 pompuan dgn cikgu laki... ish xlogic la...


dalam kul 9 sampai umah... tgk plak citer Ku milikmu kat TV3... hehehhe... besh2.. baru aku tau c johari dlaam citer tu dulu satu sekolah dgn aku dulu.. itupun nisa yang bagi tau... balik tu aku terus cek majalah sekolah.. tgk gambar dia masa form 1 dgn form 2.. hahahha... lain giler....

No comments:

Post a Comment