Monday, June 30, 2008

Spain menang...

Spain menang yaaayyy!!!!! Torres gol kan.... menarik gak la.... spain serang gila2 tul.... tp kan aku xla excited sgt.... mayb sbb bukan italy kot.. macam tak caya je kan.. padahal player2 spain tu muda2 n encem2 plak kan... tp mcm x tertarik pun.... hahha.. xsangkan plak aku leh setia kan... hehehe... Xboleh blah kan....


td dalam kul 6.. aku dapata call... dari APL... derang cakap aku diterima kerja kat situ and aku boleh mula kerja hari rabu ni... mula2 derang suh aku keje besok jer... (1 julai) tp macam xready jer aku nak keje besok... rush sgt la... mati2 aku ngat tak dapat keje kat situ... yerla kat jobtreet tulis unsuccessful.... ntah la... aku pun tak tau gembire ke tak sbnarnya... gembira akhirnya nanti bulan2 ada la duit.... tp aku rasa aku mcm tak leh jer nak buat keje... aku macam dah lupa jer semua tu.. aku tak ingat la... aku takut... takut buat kesalahan... pastu tempat tu macam jauh sgt jer.... tension wooo....

xtau la aku....

Kat MYC pun ok.. dekat gila dgn umah aku... kul 8.30 dah leh kuar rumah... tp gaji jer lar.. kurang RM500 dari APL tu... yg APL plak dekat gak tp public transport plak jauh.... ala benci tul la.... kt MYC at least aku dah tau keje aku apa... kat APL kena mula semua balik.. aku takut aku akan hampakan derang plak... sbb aku betul2 dah lupa semua tu.... TAKUT!!!!

No comments:

Post a Comment