Monday, June 23, 2008

ITALY KALAH!!!!

Aku tension... Italy kalah... TIDAK!!!! Kalah penalti... Aku benci... wpun spain punya player hampir kesemuanya handsome2.... Tapi aku masih setia dgn italy.... sedih la... xda mood dah nak tulis.....

td layan cite what happens in vegas.... klakar... sweet pun ada... best la ...xsangka plak best... skang tgh layan a walk to remember... zati la cakap best so aku nak try tgk... Sedih la cite ni... sweet sgt... mcm mana seseorang berubah kerana seseorang... By da way sweater wane pink dalam cite ni cute sgt...

Baru balik dari pasar... hmmmm.. kesan kenaikan minyak... Benda yg selama ni aku beli rm3 jadi rm 4... Air Jagung dari rm1 jd rm1.20... Semua benda pun dah naik...Aku plak x keje... uish bahaya tu...

Rasa nak g holiday kat australia la... harap2 dapat pg la bulan 10 ni... hope so... cepat dapat keje...!!!!

No comments:

Post a Comment