Saturday, June 21, 2008

Bored...

Dah dua hari aku tak pos apa2.... Dah tak tau nak tulis apa... Aku baru jer habis tgk game turki vs croatia... Semua igt croatia menang.. Xsangka la turki leh menang.... Aku tabik la dia punya goalkeeper... terror habis wpun masa croatia gol dia mcam tertipu... Nasib baik diorang gol balik.... Masa Penalti ni la tertunjuk keterroran c goalkeeper ni.... huhuhuhu... Nanti Turki lawan german masa semi final.... Sudah tentu aku sokong Turki... Wahahaha.... Ha... cakap pasal German ni.... Gila la.... xsangka aku German leh menang... Mati2 la aku ngat Portugal yg menang... Aku harap Portugal menang gak... Besok Rusia vs Holland.. Sudah tentu Holland ya!!!!
Pastu Spain dgn Italy... Yg ni pasti menarik nak tgk... Harap2 Italy menang... KATAKAN la Italy menang, nanti masa semi final diorang jumpa dgn Holland... Sedih wooo... Dua2 aku suka...


Ok la enough pasal bola.... Apa jadi kat aku dalam masa dua hari ni.. xda apa kot.. Duk kat umah jer.. Kebosanan seperti biasa... Tmpt interview tu dah call aku berkali2... Adakah itu satu tanda yg suh aku keje situ....


Pastu tdi ym dgn nadrah... dia bgtau mr james tanya kat kak rohaida sama ada aku sambung keje situ tak.... Pastu kak rohaida jawab mayb la.... Kenapa Mr. James tanya eck... Xpaham betul aku... Aku ni mana la reti sgt bt keje... Apa agenda dia??? Tapi tu xla mengejutkan sgt... yg paling aku terkejut tu si linus nak benti... apahal dia nak benti eck. xpaham gue.... Setahu aku dulu dia kata mayb lama dia keje kat situ... dapat offer yg lagi menarik kot... Lagi la malas aku nak sambung kat situ... At least klu dia ada, leh sembang2 ke dgn dia.... Vino pun dah takde.... Bertambah bosan la aku nanti...


ok la aku dah blur nak tulis apa.....

eh jap nak letak la madah dari blog aku lagi satu....

No comments:

Post a Comment